مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 20:402020-12-29سياسي

فارس من| مساجد باز است، اما برپایی نماز جماعت ممنوع


مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه «فارس من» مطالبه بازگشایی مساجد برای برپایی نماز جماعت را دارند، اما مسئولین متولی مساجد می گویند تابع تصمیمات ستاد کرونا هستند و مسئولین وزارت بهداشت نیز می گویند تغییری در تصمیمات گذشته ندادیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، کمپینی در سامانه فارس من خبرگزاری فارس منتشر شده است که مردم درخواست بازگشایی مساجد از سوی ستاد ملی را کنسل کند و.

نماز جماعت جزو گروه 4 مشاغل است براساس اعلام ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا هم اکنون در کشور شهر قرمز نداریم و شهرها در وضعیت زرد و نارنجی قرار دارند که در این شهرها نیز به ترتیب گروه مشاغل 1، 2 و 3 و در وضعیت نارنجی نیز گروه مشاغل 1 و 2 فعالیت می توانند فعالیت داشته باشند.

براین اساس برگزاری نماز جماعت در مساجد جزو گروه 4 به حساب می آید که همچنان برگزاری آن مجاز اعلام نشده است.

محدودیت ها، مشابه قبل است علیرضا وهاب زاده، مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: روند محدودیت ها براساس رنگ شهرها تغییری نکرده است و همان محدودیت های گذشته کماکان ادامه دارد.

نماز جماعت در برخی مساجد به خصوص تهران دایر است مسؤولان امور مساجد در تهران و سایر شهرهای کشور نیز برگزاری و بازگشایی نماز جماعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مساجد باز است، اما برپایی نماز جماعت ممنوع

فارس من| مساجد باز است، اما برپایی نماز جماعت ممنوع